Przetarg nieograniczony
Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Łuszczów Drugi na działce nr 920 i 903 i drogi nr 106095L w miejscowości Rudnik na działce nr 402 odcinek 300m
Numer ogłoszenia w BZP: 157237
- 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wólka , Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7464844, 7510060, faks 081 7465001.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolka.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Łuszczów Drugi na działce nr 920 i 903 i drogi nr 106095L w miejscowości Rudnik na działce nr 402 odcinek 300m.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Łuszczów Drugi na działce nr 920 i
903 odcinek od km rob. 0+000 do 1+327 obejmująca między innymi:
- roboty pomiarowe 1,33km
- mechaniczne usuniecie humusu 2584m2
- rozebranie podbudowy z kruszywa gr.15cm - 97m2
- rozebranie nawierzchni bitumicznej gr.4cm - 97m2
- rozebranie przepustów betonowych rurowych - 5m
- roboty ziemne: wykopy 169m3, nasypy łącznie 427m3, plantowanie
łącznie 1112m2
- wykonanie przepustu z rur żelbetowych śr. 50cm na ławie betonowej
9m
- zabezpieczenie kabla telekomunikacyjnego rurami osłonowymi
dwudzielnymi 16m
- profilowanie koryta drogi 4928m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31mm grubości 12cm -
4928m2
- wykonanie poszerzenia z kruszywa łamanego 0/31mm grubości 20cm -
479m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31mm grubości 26cm -
217m2
- wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym grubości 10cm - 572m3
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 6cm - 4690m2
- humusowanie i obsianiem skarp mieszanką traw 1112m2
- uzupełnienie poboczy i zjazdów kruszywem łamanym gr. warstwy 15cm
- 2208m2
- ustawienie 7 słupków i 12 tablic znaków drogowych
- ustawienie stalowych barier ochronnych SP04/2 - 96m
2. Modernizacja drogi nr 106095L w miejscowości Rudnik na działce nr 402 od km
rob. 0+000 do 0+300 obejmująca między innymi:
- roboty pomiarowe 0,3km
- rozebranie podbudowy z kruszywa gr.15cm - 25m2
- rozebranie nawierzchni bitumicznej gr.4cm - 73m2
- roboty ziemne wykonywane koparkami łącznie 406m3,
- ręczne formowanie nasypów i zagęszczanie walcami 74m3
- regulacja pionowa studzienek betonem 0,4m3
- ułożenie rur osłonowych 20m
- profilowanie koryta drogi 1820m2
- wykonanie podbudowy piasku stabilizowanego cementem grubości 12cm
- 1820m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20cm - 1820m2
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego grubości 10cm - 120m2
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4cm - 1380m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5cm -
1319m2
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 8cm na podsypce 75m2
- wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego gr 10cm - 72m2
- ułożenie krawężników betonowych 15x30cm na ławach betonowych -
345m
- plantowanie powierzchni skarp 345m2
- umocnienie skarp płytami ażurowymi 5m2
3. Obsługa geodezyjna prowadzonych robót i wykonanie geodezyjnej dokumentacji
powykonawczej.
4. Wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu oraz
uiszczenie ewentualnych opłat związanych z zajęciem pasa drogowego.
5. Minimalna wymagana gwarancja 36 miesięcy.
6. Wymagane jest wykonanie co najmniej połowy wartości inwestycji (podbudowy) w
roku 2009r.
7. Przewidywana płatność za wykonanie zadania nie wcześniej niż po żądanym
terminie wykonania całości zamówienia tj. po 15-05-2010r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium:
1. zamawiający wymaga wniesienia wadium, Kwota wadium wynosi:
15 000zł, słownie: piętnaście tysięcy
złotych
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu,
3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym,
3.3. gwarancjach bankowych,
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.
6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158zpóźn. zm.)
4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od 3.2 - 3.5.) -
oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność dołącza do oferty.
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
72193017092003006000950016 z dopiskiem: Wadium - Modernizacja
dróg gminnych w Rudniku i Łuszczowie Drugim.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto
zamawiającego.
9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we
właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego
postępowania.
10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo
zamówień publicznych (Pzp).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej
działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego zgodnie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
2.1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonania określonej
działalności lub czynności z pkt.1.1 Wykonawca spełni warunek jeśli posiada
uprawnienia do wykonywania obiektów budowlanych będących przedmiotem zamówienia
wynikające z zapisów przedstawionych dokumentach rejestrowych działalności
gospodarczej.
2.2. W zakresie warunków wskazanych w pkt. 1.2 w zakresie
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędne jest
dysponowanie osobą przewidzianą do kierowania pracami posiadającą uprawnienia
branży budowlanej-specjalności drogowej lub przedstawienie pisemnego
zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby z takimi uprawnieniami
oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów tej osoby.
3. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
3.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o
zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień Publicznych (Pzp) opisanych w
ppkt. 1.1 do 1.4.
3.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.
24 ust. 1 Pzp.
3.3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z
przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu
sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba,
że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
3.4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik
prowadzonego postępowania.
3.5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z
zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
3.6. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres
związania oferta, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
4. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje
formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w
warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie
zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Pzp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony
internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: http://bazagmin.pl/bip_wolka/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Wólka, pok. 6,7
Jakubowice Murowane 8
20-258 Lublin.
IV.3.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 10:00,
miejsce:
Urząd Gminy Wólka, pok. 19-sekretariat
Jakubowice Murowane 8
20-258 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy zawartej w wyniku
udzielenia zamówienia w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1. Kwota wynagrodzenia brutto może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany
obowiązującej stawki VAT o wartość wynikającą ze zmiany tej stawki.
2. Terminy wykonania przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w przypadkach:
- Opóźnienia przekazania przez ZAMAWIAJĄCEGO placu budowy.
- Nie przedłożenia pozwolenia na budowę w dniu przekazania placu
budowy.
- Nie przekazania w ustalonych terminach kompletu dokumentacji
technicznej, lub wprowadzenia w niej zmian w terminie uniemożliwiającym
dotrzymanie terminu umownego wykonania robót.
- Przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od
ZAMAWIAJĄCEGO.
- Zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich
zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu
umownego.
- Wystąpienia anomalii pogodowych lub innych nieprzewidywalnych
przyczyn o charakterze obiektywnym, mających znaczny wpływ na termin wykonania.
Okres wydłużenia terminu zakończenia powinien odpowiadać okresom opóźnień
wymienionych powyżej..
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Wólka