Przetarg Nieograniczony
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Łuszczów Pierwszy na działce nr 991 i w miejscowości Turka - ul. Wrzosowa, Konwaliowa, Jaśminowa
Numer ogłoszenia: 155579 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wólka , Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7464844, 7510060, faks 081 7465001.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolka.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Łuszczów Pierwszy na działce nr 991 i w miejscowości Turka - ul. Wrzosowa, Konwaliowa, Jaśminowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łuszczów Pierwszy na działce nr 991
odcinek od km rob. 0+006,5 do 0+386 obejmująca między innymi:
- roboty pomiarowe 0,39km
- mechaniczne usuniecie humusu 1888m2
- roboty ziemne: wykopy łącznie 206m3, nasypy 13m3, plantowanie
117m2
- zabezpieczenie ziemnego kabla energetycznego rurami osłonowymi
dwudzielnymi 5m
- profilowanie koryta drogi 1627m2
- wykonanie warstwy odsączającej gr. 7cm z piasku 1432m2
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem grubości
15cm - 1432m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31mm grubości 16cm -
1271m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 6cm -
1211m2
- humusowanie i obsianiem skarp mieszanką traw 117m2
- ułożenie ścieków korytkowych z elementów prefabrykowanych na
ławie betonowej 91m
- uzupełnienie poboczy i zjazdów kruszywem łamanym gr. warstwy 15cm
- 764m2
- ustawienie 3 słupków i 8 tablic znaków drogowych
2. Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Turka Osiedle Borek: ul. Wrzosowa,
Konwaliowa i Jaśminowa odcinek od km rob. 0+000 do 0+298,45 obejmująca między
innymi:
- roboty pomiarowe 0,3km
- mechaniczne usuniecie humusu 1156m2
- rozebranie nawierzchni z płyt drogowych 1x3x0,15m (materiał do
wykorzystania) 56m2
- rozebranie krawężników betonowych (materiał do wykorzystania)
394m
- roboty ziemne: wykopy łącznie 64m3, nasypy łącznie 128m3,
plantowanie 508m2
- regulacja pionowa studzienek rewizyjnych kanalizacji sanitarnej
7szt.
- profilowanie koryta drogi 770m2
- wykonanie warstwy odsączającej gr. 10cm z piasku 714m2
- wykonanie podbudowy z chudego betonu B15 grubości 20cm - 633m2
- wyrównanie nawierzchni z płyt i z chudego betonu kruszywem
łamanym - 192m3
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31mm grubości 10cm -
56m2
- wykonanie nawierzchni z płyt drogowych materiałem z rozbiórki
56m2
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5cm -
1629m2
- humusowanie i obsianiem skarp mieszanką traw 508m2
- ułożenie krawężników betonowych 15x30cm (częściowo materiał z
rozbiórki) - 644m
- przebrukowanie nawierzchni chodników i zjazdów z kostki brukowej
159m2
- przebrukowanie obrzeży chodnikowych 31m
- przebrukowanie nawierzchni zjazdu z płyt ażurowych 36m2
3. Obsługa geodezyjna prowadzonych robót i wykonanie geodezyjnej dokumentacji
powykonawczej.
4. Wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu oraz
uiszczenie ewentualnych opłat z tym związanych.
5. Minimalna wymagana gwarancja 36 miesięcy.
6. Wymagany jest opóźniony termin płatności za wykonanie zamówienia.
Przewidywana wartość faktur do zapłaty w roku bieżącym - 80 000zł brutto.
Pozostała płatność do 31-03-2010r. z tym, że dopuszczalna jest wcześniejsza
zapłata części lub całości wynagrodzenia w przypadku wcześniejszego pozyskania
przez Gminę środków finansowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat
wadium:
1. zamawiający wymaga wniesienia wadium, Kwota wadium wynosi:
7 000zł., słownie: siedem tysięcy
złotych
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu,
3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym,
3.3. gwarancjach bankowych,
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.
6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158zpóźn. zm.)
4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od 3.2 - 3.5.) -
oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność dołącza do oferty.
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
72193017092003006000950016 z dopiskiem: Wadium - Przebudowa
dróg gminnych w Turce i Łuszczowie Pierwszym.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto
zamawiającego.
9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we
właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego
postępowania.
10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo
zamówień publicznych (Pzp).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków: 1. W
postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej
działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępŹnienia potencjału
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego zgodnie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
2.1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonania określonej
działalności lub czynności z pkt.1.1 Wykonawca spełni warunek jeśli posiada
uprawnienia do wykonywania obiektów budowlanych będących przedmiotem zamówienia
wynikające z zapisów przedstawionych dokumentach rejestrowych działalności
gospodarczej.
2.2. W zakresie warunków wskazanych w pkt. 1.2 w zakresie
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędne jest
dysponowanie osobą przewidzianą do kierowania pracami posiadającą uprawnienia
branży budowlanej-specjalności drogowej lub przedstawienie pisemnego
zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby z takimi uprawnieniami oraz
aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów tej osoby.
3. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
3.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o
zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień Publicznych (Pzp) opisanych w
ppkt. 1.1 do 1.4.
3.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.
24 ust. 1 Pzp.
3.3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z
przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia
oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział
tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
3.4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik
prowadzonego postępowania.
3.5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z
zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
3.6. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres
związania oferta, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
4. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje
formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w
warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie
zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Pzp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której
dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bazagmin.pl/bip_wolka/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Wólka, pok. 6,7
Jakubowice Murowane 8
20-258 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Gminy Wólka, pok. 19-sekretariat
Jakubowice Murowane 8
20-258 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym
dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza możliwość zmian
postanowień umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia w stosunku do treści
oferty w następujących przypadkach:
1. Kwota wynagrodzenia brutto może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany
obowiązującej stawki VAT o wartość wynikającą ze zmiany tej stawki.
2. Terminy wykonania przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w przypadkach:
- Opóźnienia przekazania przez ZAMAWIAJĄCEGO placu budowy.
- Nie przedłożenia pozwolenia na budowę w dniu przekazania placu
budowy.
- Nie przekazania w ustalonych terminach kompletu dokumentacji
technicznej, lub wprowadzenia w niej zmian w terminie uniemożliwiającym
dotrzymanie terminu umownego wykonania robót.
- Przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od ZAMAWIAJĄCEGO.
- Zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich
zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu
umownego.
- Wystąpienia anomalii pogodowych lub innych nieprzewidywalnych
przyczyn o charakterze obiektywnym, mających znaczny wpływ na termin wykonania.
Okres wydłużenia terminu zakończenia powinien odpowiadać okresom opóźnień
wymienionych powyżej..
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Wólka