Przebudowa drogi gminnej nr 107377L w Łuszczowie Pierwszym.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Zamawiający: Gmina Wólka, 20-258 Lublin 62 tel. 7464844, fax. 7465001
ogłasza przetarg nieograniczony na przebudowę drogi gminnej nr 107377L w Łuszczowie Pierwszym odcinek 500m.
1. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
2. Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w Urzędzie Gminy w pokoju nr 7 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja udostępniana jest na stronie: www.bip.bazagmin.pl/wolka-lubelska/
3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 107377L w Łuszczowie Pierwszym. Długość odcinka drogi 500m.
W zakres prac wchodzą:
- Wykonanie podbudowy
- Wykonanie powierzchniowego utrwalenia grysem i emulsją asfaltową
- Wyrównanie poboczy
CPV 45233120-6
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia: do 24.09.2007r.
6. Warunki udziału w postępowaniu: Oferent przystępujący do przetargu winien spełniać następujące warunki
a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych)
W celu potwierdzenia powyższych warunków należy złożyć stosowne oświadczenie – na druku przygotowanym przez Zamawiającego oraz przedłożyć następujące dokumenty:
- uprawnienia branży budowlanej-specjalności drogowej oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów osoby przewidzianej do kierowania pracami
- aktualny odpis KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert
Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie dołączonych do oferty w/w dokumentów.
7. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
8. Kryteria oceny ofert: Cena – 100%
9. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia 01.08.2007r. do godz. 10:00 w Sekretariacie Urzędu Gminy, otwarcie nastąpi tego samego dnia o godz. 10:15 w pokoju nr 22
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
11. Osobą uprawnioną do kontaktów z Oferentami jest Tomasz Misiura tel. 081-7464844
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 11.07.2007