Przetargi

Przetarg Nieograniczony - Dostawa sprawnej koparko-ładowarki na równych kołach wraz z osprzętem roboczym

Przetarg Nieograniczony

Dostawa sprawnej koparko-ładowarki na równych kołach wraz z osprzętem roboczym

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 42571 - 2009;

data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wólka , Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7464844, 7510060, faks 081 7465001.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolka.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprawnej koparko-ładowarki na równych kołach wraz z osprzętem roboczym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
   1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprawnej koparko-ładowarki na równych kołach wraz z osprzętem roboczym spełniająca następujące wymagania:
   1.1. Minimalne wymagania stawiane maszynie:
Stan techniczny: sprawna, gotowa do pracy bez dodatkowych zabiegów serwisowych i napraw, posiadająca wszystkie osłony i elementy nadwozia
Rok produkcji: nie starszy niż 2003
Przebieg: nie większy niż 5000mh (motogodzin)
Moc silnika: od 95 do 120KM
Rodzaj paliwa: olej napędowy
Napęd: na 4 koła
Hamulce: na 4 koła
Rozmiar kół: wszystkie koła jednakowych rozmiarów
Maksymalna prędkość jazdy po drogach: co najmniej 35km/h
Skrzynia biegów: automatyczna lub półautomatyczna
Układ kierowniczy: ze wspomaganiem
Ilość osi skrętnych: co najmniej jedna
Oświetlenie: koparko-ładowarka posiada zamontowane oświetlenie umożliwiające bezpieczną pracę i poruszanie się po drogach w dzień i w nocy.
   Kabina
Bezpieczeństwo w przypadku przewrócenia maszyny: spełnia wymagania ROPS (ISO 3471)
Fotel operatora: amortyzowany, regulowany, z pasem bezpieczeństwa i zagłówkiem
Komfort kabiny: kabina wyciszona, z regulowanym ogrzewaniem i wentylacją
Drzwi: po obu stronach kabiny
   Ramię koparki
Obrotowe ramię koparki: kąt obrotu co najmniej 180 stopni
Rodzaj ramienia: teleskopowe
Maksymalna głębokość kopania: co najmniej 5,8m
Sposób podłączania osprzętu: szybkozłącze do mocowania łyżek
Dodatkowe wyjścia: wyjście na hydrauliczny młot wyburzeniowy
   Ramię ładowarki
Udźwig maksymalny na poziomie gruntu: co najmniej 4500 kg
Maksymalna wysokość wysypywania: co najmniej 2,6 m
Sposób mocowania osprzętu: szybkozłącze do mocowania łyżek
   1.2. Wymagany osprzęt dostarczany razem z koparko-ładowarką:
   Łyżka ładowarki
Rodzaj łyżki: wielofunkcyjna (4x1), dzielona, z zębami, umożliwiająca ładowanie, płytkie kopanie, zasypywanie, spychanie, równanie
Pojemność łyżki ładowarki: od 1 do 1,4m3
   Widły do palet
Sposób mocowania: montowane do szybkozłącza lub do łyżki wielofunkcyjnej
   Pług do odśnieżania
Miejsce zamontowania: mocowany z przodu
Sposób mocowania: montowany na szybkozłącze
Rodzaj lemiesza: lemiesz bezpieczny dla nawierzchni dróg (gumowy),
Sterowanie pługiem: głowica skrętna (prawo-lewo) sterowana z kabiny
Szerokość pługu: od 2,8 do 3 m
   Łyżki koparki
Zestaw trzech łyżek kopiących zębatych o różnej szerokości :
1) od 30 do 45 cm
2) od 45 do 65 cm
3) od 66 do 90 cm
   Łyżka do skarpowania i czyszczenia rowów
Szerokość łyżki: od 100 do 150 cm
   1.3. Wymagana gwarancja i serwis
wymagany okres gwarancji na pojazd i osprzęt: co najmniej 6 miesięcy
maksymalny czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia: nie dłużej niż 48 godzin
maksymalny termin usunięcia awarii: nie dłużej niż 14 dni
   1.4. Wymagane przeszkolenie operatora:
Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim
Wykonawca przeprowadzi szkolenie 2 operatorów trwające co najmniej 3 godziny
   1.5. Opcjonalne dodatkowo punktowane cechy maszyny i osprzętu:
klimatyzacja kabiny
zamontowane radio i głośniki
obrotowa łyżka koparki
wszystkie koła skrętne
dostępność punktu serwisowego w promieniu 30 km
dodatkowy osprzęt (młot wyburzeniowy, zamiatarka)
   1.6. Miejsce dostawy: siedziba zamawiającego.
   1.7. Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 190 000zł brutto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.26.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. zamawiający wymaga wniesienia wadium, Kwota wadium wynosi:
       2 000zł., słownie: dwa tysiące złotych
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
  3.1. pieniądzu,
  3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
  3.3. gwarancjach bankowych,
  3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
  3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158zpóźn. zm.)
4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od 3.2 - 3.5.) - oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność dołącza do oferty.
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
   72193017092003006000950016 z dopiskiem: Wadium - Dostawa koparko-ładowarki.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.
9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
   1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
   1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
   1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
   1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
   2.1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności z pkt.1.1 Wykonawca spełni warunek jeśli posiada uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia wynikające z zapisów przedstawionych dokumentach rejestrowych działalności gospodarczej.
3. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
   3.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień Publicznych (Pzp) opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
   3.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp.
   3.3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
   3.4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
   3.5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
   3.6. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania oferta, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
4. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

 

·                  1 - Cena - 30

·                  2 - rocznik - 15

·                  3 - przebieg - 15

·                  4 - gwarancja - 5

·                  5 - wyposażenie dodatkowe - 10

·                  6 - opony - 5

·                  7 - ocena wizualna stanu technicznego - 13

·                  8 - odległość punktu serwisowego - 2

·                  9 - osprzęt dodatkowy - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bazagmin.pl/bip_wolka/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wólka, pok. 6,7
Jakubowice Murowane 8
20-258 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wólka, pok. 19-sekretariat
Jakubowice Murowane 8
20-258 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 lutego 2009 10:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Misiura
Ilość wyświetleń: 3824
26 lutego 2009 10:46 (Tomasz Misiura) - Dodanie załącznika.
26 lutego 2009 10:05 (Tomasz Misiura) - Utworzenie dokumentu.