Przetargi

Drugi przetarg nieograniczony - Budowa kompleksu boisk ,,Moje Boisko- Orlik 2012,, w Turce os. Borek

Przetarg nieograniczony

Budowa kompleksu boisk ,,Moje Boisko- Orlik 2012,, w Turce os. Borek

 

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 181978 - 2008;

 data zamieszczenia: 05.08.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7464844, 7510060, fax 081 7465001.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolka.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu boisk ,,Moje Boisko- Orlik 2012,, w Turce os. Borek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu boisk sportowych - Moje Boisko-Orlik 2012 - w Turce os. Borek

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:

2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m)

- podbudowa przepuszczalna,

- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska

Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.

Nawierzchnia do piłki nożnej:

nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej

Wyposażenie:

- bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki

- siatki do bramek - 2 sztuki

2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m)

Podbudowa:

I Wariant - Podbudowa przepuszczalna

 

Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego:

nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej

Technologie układania nawierzchni:

I Wariant: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. Nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET. Dolna warstwa z granulatu SBR 25mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM 13 mm.

 

Wyposażenie do piłki koszykowej:

- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki

- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki

- mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki

- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki

 

Wyposażenie do piłki siatkowej

- słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki

- siatka do siatkówki - 1 sztuka

 

System odprowadzenia wód opadowych:

- kanalizacja deszczowa łącznej długości. - 191,5 m

 

2.3. Ogrodzenie terenu

Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej .

2.4. Oświetlenie terenu

Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9m.

Należy wykonać przyłącze energetyczne 35kW długości 21m do zasilania oświetlenia i budynku zaplecza oraz rozprowadzenie kabla do słupów oświetleniowych. Łączna długość kabla 344m.

Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej .

2.5. Chodniki

Ciągi komunikacyjne, zjazd, miejsca postojowe i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 8 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym.

Łączna powierzchnia 577,6 m2

Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej .

2.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego

Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową

2.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia (SIWZ):

Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót

Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa

Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiary robót

 

Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

Wymagany okres gwarancji na trawę syntetyczną - 60 miesięcy

 

3. Budowa budynku sanitarno-szatniowego w wersji standard +

 

3.1. Podstawowe parametry techniczne obiektu:

Budynek parterowy, drewniany o konstrukcji modułowej

Powierzchnia zabudowy 82,9m2

Powierzchnia użytkowa podstawowa 58,2 m2 ( 4 szatnie, 4 łazienki, magazyn, pokój trenera)

Przyłącze wodne długości 64m

Przyłącze kanalizacji sanitarnej 24m

 

3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia (SIWZ): Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót

 

Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa

Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiary robót

Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,oo zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy. złotych).

 

2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

1) pieniądzu,

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3) gwarancjach bankowych,

4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).

 

3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. O/R Lublin filia w Wólce Lubelskiej

    Nr 72193017092003006000950016

z dopiskiem: wadium - ORLIK 2012

5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. 19 lub dołączyć do oferty.

7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

 

1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :

1) udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (wykonane w ramach jednej lub dwóch umów) ;

 

2) potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:

a) konstrukcyjno-budowlanej,

b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

 

3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.

 

2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie_spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

 

3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1. Cena - 80

2. Jakość nawierzchni boiska piłkarskiego - sztuczna trawa - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bazagmin.pl/bip_wolka

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wólka, pok. 6,7

Jakubowice Murowane 8

20-258 Lublin..

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 10:00,

miejsce: Urząd Gminy Wólka, pok. 19-sekretariat

Jakubowice Murowane 8

20-258 Lublin.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 sierpnia 2008 16:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Misiura
Ilość wyświetleń: 4412
05 sierpnia 2008 17:18 (Tomasz Misiura) - Dodanie załącznika.
05 sierpnia 2008 17:05 (Tomasz Misiura) - Dodanie załącznika.
05 sierpnia 2008 16:55 (Tomasz Misiura) - Dodanie załącznika.