Przetarg Nieograniczony
Modernizacja (przebudowa) drogi KDG nr 106096L w miejscowości Pliszczyn Kolonia na odcinku droga gminna KDD-G nr 106055L - Pliszczyn Kolonia od km rob. 0+000,00 do km rob. 0+789,00 w ramach inwestycji MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ NR 106096L W MIEJSCOWOŚCI PLISZCZYN-KOLONIA oraz modernizacja (przebudowa) drogi gminnej wewnętrznej położonej na działkach nr ew. 384, 421 i 422 w m. Pliszczyn od km 0+007.00 do km 0+767.00 w ramach inwestycji MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ WEWNĘTRZNEJ POŁOŻONEJ NA DZIAŁKACH NR EWID. 384 I 422 W MIEJSCOWOŚCI PLISZCZYN
Numer ogłoszenia: 142888 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wólka , Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7464844, 7510060, faks 081 7465001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja (przebudowa) drogi KDG nr 106096L w miejscowości Pliszczyn Kolonia na odcinku droga gminna KDD-G nr 106055L - Pliszczyn Kolonia od km rob. 0+000,00 do km rob. 0+789,00 w ramach inwestycji MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ NR 106096L W MIEJSCOWOŚCI PLISZCZYN-KOLONIA oraz modernizacja (przebudowa) drogi gminnej wewnętrznej położonej na działkach nr ew. 384, 421 i 422 w m. Pliszczyn od km 0+007.00 do km 0+767.00 w ramach inwestycji MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ WEWNĘTRZNEJ POŁOŻONEJ NA DZIAŁKACH NR EWID. 384 I 422 W MIEJSCOWOŚCI PLISZCZYN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja (przebudowa) drogi KDG nr 106096L w miejscowości Pliszczyn Kolonia na odcinku droga gminna KDD-G nr 106055L - Pliszczyn Kolonia od km rob. 0+000,00 do km rob. 0+789,00 oraz modernizacja (przebudowa) drogi gminnej wewnętrznej położonej na działkach nr ew. 384, 421 i 422 w m. Pliszczyn od km 0+007.00 do km 0+767.00. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). W przypadku drogi w Pliszczynie przedmiar robót podzielony jest na dwie części ze względu na rozliczenie dofinansowania projektu. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości.
2. Modernizacja (przebudowa) drogi KDG nr 106096L w miejscowości Pliszczyn Kolonia na odcinku droga gminna KDD-G nr 106055L - Pliszczyn Kolonia od km rob. 0+000,00 do km rob. 0+789,00 swoim zakresem obejmuje między innymi:
- wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni drogi w technologii mas bitumicznych (warstwy górne) na podbudowie wraz z wykonaniem poszerzenia do zasadniczej szerokości jezdni 4,5 m (z lokalnymi poszerzeniami do szerokości 5,0 m i 5,5 m),
- wykonanie chodnika po prawej stronie jezdni drogi gminnej na odcinku od km rob. 0+000,00 (w dowiązaniu do istniejącego chodnika) do km rob. 0+040,70 oraz w zakresie skrzyżowania z drogą gminna nr 106055L,
- wykonanie po lewej stronie drogi gminnej opaski bezpieczeństwa o szerokości 0,7 m z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm (kolor szary) obramowanej opornikiem betonowym 10x25 cm od strony jezdni oraz obrzeżem betonowym 8x30 cm od strony terenu,
- wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm (kolor czerwony) po stronie lewej, na szerokości opaski bezpieczeństwa,
- utwardzenie pobocza po prawej stronie drogi gminnej kruszywem łamanym grubości 15 cm na szerokości 0,25 m oraz wykonanie za nim pobocza gruntowego na szerokości 0,25 m,
- dostosowanie wysokościowe nawierzchni bocznej drogi gminnej nr 106055L w zakresie skrzyżowania z projektowaną drogą gminną poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej,
- dostosowanie wysokościowe nawierzchni istniejących zjazdów do góry poprzez uzupełnienie nawierzchni kruszywem łamanym - w przypadku zjazdów gruntowych,
- dostosowanie wysokościowe nawierzchni istniejących zjazdów z betonowej kostki brukowej lub płyt ażurowych do góry poprzez przełożenie (regulację) istniejącej nawierzchni,
- wykonanie umocnień skarp płytami ażurowymi 40x60x8 cm na odcinku od km rob. 0+619,80 do km rob. 0+775,70 oraz poprzez humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw,
- wykonanie prawostronnych ścieków korytkowych 25x33x8 cm w obrębie najniższych lokalnych punktów niwelety wraz ze ściekami skarpowymi odprowadzającymi wodę na teren w obrębie pasa drogowego drogi gminnej,
- wykonanie przepustu z rur HDPE O30 pod zjazdem na drogę wewnętrzną w km rob. 0+627,56 wraz z renowacją(odtworzeniem) istniejącego rowu na długości 28 m po prawej stronie zjazdu oraz wykonaniem rowu odparowującego na długości 19,5 m po lewej stronie zjazdu,
- wykonanie nowego oznakowania pionowego.
3. Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej wewnętrznej położonej na działkach nr ew. 384, 421 i 422 w m. Pliszczyn od km 0+007.00 do km 0+767.00 swoim zakresem obejmuje między innymi:
- usunięcie krzewów i drzew kolidujących z projektowaną drogą,
- wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni drogi w technologii mas bitumicznych (warstwy górne) na wielowarstwowej podbudowie podatnej,
- wykonanie przepustu pod koroną drogi,
- utwardzenie obustronnego pobocza kruszywem łamanym grubości 15 cm na szerokości 0,50 m (miejscowo 0,75 m),
- regulacja wysokościowa istniejących zjazdów o nawierzchni twardej (płyty ażurowe, kostka betonowa, płyty betonowe)
- dostosowanie wysokościowe nawierzchni istniejących zjazdów do góry poprzez uzupełnienie nawierzchni kruszywem łamanym,
- korektę wysokościową niwelety drogi poprawiającą jej płynność przebiegu,
- odtworzenie istniejącego systemu odwodnienia powierzchniowego,
- wykonanie umocnień skarp poprzez humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw oraz umocnienie elementami prefabrykowanymi.
- wykonanie nowego oznakowania pionowego.
4. Wykonanie i zamontowanie czterech tablic informacyjnych o dofinansowaniu projektu. Tablica metalowa jednostronna, na słupku stalowym ocynkowanym, wysokość montażu jak dla znaków drogowych, zgodna z wzorem podanym przez zamawiającego.
5. Ewentualne nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót (w tym ponoszenie wszelkich opłat) oraz zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Wykonawca ponosi również ewentualne koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci (np. telekomunikacyjnej).
7. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 60 miesięcy.
8. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy.
Przedmiotem zamówienia nie jest ustanowienie dynamicznego systemu zakupów ani podpisanie umowy ramowej..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 72193017092003006000950016, tytułem: Wadium - modernizacja dróg w Pliszczynie i Kolonii Pliszczyn. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w miejscu składania ofert lub włożyć do koperty z ofertą, przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych
5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych.
6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Kwota wynagrodzenia brutto może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki VAT o wartość wynikającą ze zmiany tej stawki.
2. Terminy wykonania przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w przypadkach:
- Opóźnienia przekazania przez ZAMAWIAJĄCEGO placu budowy.
- Nie przedłożenia pozwolenia na budowę (zgłoszenia) w dniu przekazania placu budowy.
- Nie przekazania w ustalonych terminach kompletu dokumentacji technicznej, lub wprowadzenia w niej zmian w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót.
- Przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego.
- Zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego.
- wystąpienia siły wyższej (np. anomalii pogodowych lub innych nieprzewidywalnych przyczyn o charakterze obiektywnym), mających znaczny wpływ na termin wykonania.
Okres wydłużenia terminu zakończenia powinien odpowiadać okresom opóźnień wymienionych powyżej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Wólka, pok. 26
Jakubowice Murowane 8
20-258 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2015 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Gminy Wólka, pok. 19-sekretariat
Jakubowice Murowane 8
20-258 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Wólka