Jakubowice Murowane, 17-09-2014r.
RI.271.15.2014.TM
Odpowiedź na zapytanie o wyjaśnienie
treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Dotyczy: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowę nawierzchni drogi powiatowej Nr 2224L- Lublin (ul. Pliszczyńska) - Wólka Lubelska - Pliszczyn - Sobianowice od km 0+000 km do 0+525 km i od km 3+792 do km 7+304 (z wyłączeniem odcinka od km 4+900 do km 5+217).
Na podstawie art. 38 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że dnia 12-09-2014r. otrzymał faksem od jednego z wykonawców zapytanie dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Poniżej zamieszczone są pytania zadane przez wykonawcę oraz odpowiedzi udzielone przez zamawiającego.
Pytanie nr 1.
„1. Prosimy o udostępnienie ( zamieszczenie) pozostałej części dokumentacji technicznej tj. opis techniczny, plan sytuacyjna, przekroje poprzeczne, profil drogi, tabela robót ziemych, wykaz zjazdów”
Odpowiedź
Przedmiar robót , kosztorys inwestorski oraz kosztorys ofertowy zostały sporządzone na podstawie pomiarów w terenie. Innej dokumentacji technicznej poza zamieszczoną na stronie internetowej zamawiający nie posiada.
Pytanie nr 2.
„2. Prosimy o wyjaśnienie rozbieżności :
Poz. 1 kosztorysu ofertowego – roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym ilość kosztorysowa wynosi 3,869 km natomiast z opisu przedmiotu zamówienia ( SIWZ) długość odcinka przebudowy wynosi 3,720 km”
Odpowiedź
Rozbieżność w ilości robót pomiarowych wynikła z rozbieżności pomiędzy planem liniowym, a pomiarami w terenie. Korekta w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym została naniesiona. Poprawiony przedmiar robót dołączony jest do niniejszej informacji.
Pytanie nr 3.
„3. Prosimy o wyjaśnienie jaką szerokości pobocza z kruszywa łamanego należy przyjąć do wyceny. Z wyliczeń w poz. 33 kosztorysu ofertowego wynika szerokość 1,0 m natomiast z zamieszczonego rysunku „przekroje konstrukcyjne” wynika 1,25 m.”
Odpowiedź
Szerokość pobocza utwardzonego kruszywem łamanym wynosi 1,0m.
Pytanie nr 4.
„4. Czy Zamawiający posiada projekt czasowej organizacji ruchu. Jeśli tak prosimy o udostępnienie”
Odpowiedź
Zamawiający nie posiada projektu czasowej organizacji ruchu. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót (w tym ponoszenie wszelkich opłat) co zostało opisane w SIWZ (punkt 3.3) i we wzorze umowy. Koszty przygotowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu należy ująć w cenie ryczałtowej, co zostało opisane w SIWZ (punkt 3.3 i 12.3)
Pytanie nr 5.
„5. Prosimy o uzupełnienie przedmiarów robót oraz kosztorysów ofertowych o wykonanie skopienia między warstwowego”
Odpowiedź
Korekta naniesiona została w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym. Poprawiony przedmiar robót dołączony jest do niniejszej informacji.
Podstawa prawna: Art. 38 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Wólka