Jakubowice Murowane, 9 sierpnia 2011
ZP.271.10.2011
Odpowiedź na pierwsze zapytanie
o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Dotyczy: Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 1.100.000,00 złotych z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek Gminy Wólka - drugi przetarg.
Zamawiający informuje, że dnia 05-08-2011r. otrzymał pocztą elektroniczną od jednego z wykonawców następujące zapytanie dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
„Uprzejmie proszę o uzupełnienie dokumentacji potrzebnej do pełnej analizy bankowej:
1. oświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS i US ( jeżeli mają państwo aktualne - mogą oczywiści być zaświadczenia z ZUS i US)
2. Uchwała budżetowa wraz z ostatnią zmianą lub projekt uchwały,
3, Uchwała w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej z wszystkimi załącznikami wraz z jej ewentualną ostatnią zmianą zgodną z ostatnią uchwałą w sprawie zmian do budżetu (konieczna zgodność w zakresie, np. wyniku budżetu, przychodów i rozchodów, itp.)
4, Opinia RIO w sprawach prawidłowości planowanej kwoty długu JST wynikającej z planowanych i zaciągniętych zobowiązań
5, Opinie RIO o projekcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej
6, Opinie RIO do projektu budżetu oraz w sprawie możliwości sfinansowania deficytu
7, Opinia RIO do sprawozdania z wykonania budżetu za rok ubiegły
8, Kwartalne sprawozdania o nadwyżce/deficycie
9, Kwartalne sprawozdania o stanie zobowiązań wg. tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń
10,Kwartalne sprawozdania z wykonania planu dochodów budżetowych
11, Kwartalne sprawozdania z wykonania planu wydatków budżetowych
12, Uchwała właściwego organu JST o zaciągnięciu kredytu zgodnie z ustawą o finansach publicznych
13, Opinia RIO o możliwości spłaty wnioskowanego kredytu, którego celem jest:
1) finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego,
2) spłata wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów,
3) wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej,
4) finansowanie wydatków na inwestycje i zakupy inwestycyjne ujęte w ramach przedsięwzięć określonych w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
14, Sprawozdanie finansowe wraz z opinią RIO oraz opinią biegłego rewidenta - jeżeli sprawozdanie podlega
15, Uchwała w sprawie absolutorium dla Zarządu za ostatni dostępny rok budżetowy”
W odpowiedzi zamawiający publikuje w załączniku odpowiednie dokumenty:
Ad.1. Aktualne zaświadczenia z ZUS i US
Ad.2. Uchwała budżetowa IV/8/2011 z 27.01.2011r. wraz z ostatnią zmianą X/52/2011 z 28.06.2011r.
Ad.3. Uchwała w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej IV/9/11 z 27.01.2011r. wraz z jej ostatnią zmianą zgodną z ostatnią uchwałą w sprawie zmian do budżetu X/53/2011 z 28.06.2011r.
Ad.4. Opinia RIO w sprawie planowanego deficytu budżetowego 2011r.
Ad.5. Opinia RIO w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej
Ad.6. Opinia RIO - budżet 2011r.
Ad.7. Opinia RIO - sprawozdanie z budżetu 2010r.
Ad.8. Rb-NDS czerwiec2011
Ad.9. Rb-Z czerwiec2011, Rb-N czerwiec2011
Ad.10. Rb-27S czerwiec2011
Ad.11. Rb-28S czerwiec2011
Ad.12. Uchwała budżetowa IV/8/2011 z 27.01.2011r - paragraf 11 ust. 2
Ad.13. Opinia RIO - możliwość zaciągnięcia kredytu
Ad.14. Bilans J 2010, Bilans S 2010, Bilans W 2010, FZ 2010, RZS 2010
Ad.15. Uchwała w sprawie absolutorium dla Zarządu X/49/2011 z 28.06.2011r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Wólka