Przetarg Nieograniczony
Budowa, przebudowa boisk przy szkole podstawowej w Świdniku Małym
Numer ogłoszenia: 62102 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wólka , Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7464844, 7510060, faks 081 7465001.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa, przebudowa boisk przy szkole podstawowej w Świdniku Małym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa boisk polega na budowie boiska trawiastego do piłki nożnej i boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z uzbrojeniem w osprzęt sportowy, budowie oświetlenia, przyłącza wodociągowego i ogrodzenia terenu.
Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Mogące wystąpić w projekcie określenia zawierające w nazwie znaki towarowe są tylko przykładami - zamawiający dopuszcza przedmioty równoważne spełniające wymagania projektu. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości z przedmiaru robót oraz dodatkowe elementy i informacje objęte przedmiotem zamówienia:
1. Roboty ziemne i rozbiórkowe:
- usuniecie humusu -3609m2
- rozbiórka nawierzchni bitumicznej gr. 4cm starego boiska do koszykówki - 400m2
- demontaż 2 stojaków do kosza i 2 bramek
- niwelacja terenu i formowanie nasypów z mat. piaszczystych (warstwy odsączającej) -1939m3
2. Boisko trawiaste do piłki nożnej
- wymiary boiska 24,8 x 53,4m (z poboczem ok. 28x59m)
- warstwa odsączająca z piasku gr 10cm,
- warstwa nośna (torf mielony, piasek, humus) gr. 15 cm
- nawierzchnia z trawy naturalnej,
- obramowanie obrzeżami betonowymi 20x6cm na ławie betonowej z oporem - 176,4m
- wykonanie fundamentów i zamontowanie bramek do piłki nożnej 4x2m - 2 szt
- oznaczenie linii kredą lub wapnem
3. Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej
- wymiary boiska 18,1x33,7m
- warstwa odsączająca, piasek zagęszczony gr. 15cm
- warstwa dolna z tłucznia kamiennego 31,5-63mm gr. 10cm
- warstwa klinujaca z tłucznia kamiennego0-31,5mm gr. 5cm
- asfaltowa warstwa wiążąca gr. 4cm
- asfaltowa warstwa ścieralna gr. 3cm
- nawierzchnia poliuretanowo-gumowa dwuwarstwowa typu sandwich, bezspoinowa, nieprzepuszczalna dla wody, odporna na kolce lekkoatletyczne, układana bezpośrednio na placu budowy gr. 13 mm (Zmiana w stosunku do projektu. Ze względu na zalecenia producenta i trudności w wykonawstwie zwiększono grubość do 13 mm.) W tym warstwa dolna gr. 11mm z granulatu gumowego zespojonego spoiwem poliuretanowym oraz warstwa górna bezspoinowa gr. 2mm z poliuretanu wymieszanego z granulatem EPDM.
(przykładowa nawierzchnia: CONIPUR SW)
- obramowanie obrzeżami betonowymi 30x8cm na ławie betonowej z oporem - 103,6 m
- wykonanie fundamentów i zamontowanie stojaków do koszykówki i siatkówki, oraz siatek
4. Piłkochwyty
- wykonanie piłkochwytów wysokości 6m - długość 60m
- ułożenie obrzeży betonowych 20x6cm na ławie betonowej z oporem - 54,4m
5. Ogrodzenia
- zabetonowanie słupków z kątownika stalowego - 100szt.
- zamontowanie siatki stalowej wys. 1,5m powlekanej tworzywem - 247m
- wymiana siatki na istniejącym ogrodzeniu i pomalowanie słupków - 340m
- zamontowanie 3 furtek i jednej bramy z furtką
- ułożenie obrzeży betonowych 20x6cm na ławie betonowej z oporem - 587mm
6. Schody i elementy małej architektury
- wykonanie schodów terenowych z kostki brukowej około - 7,92m2
- montaż ławek - 13szt
- montaż koszy na śmieci z półwałków - 4szt
7. Tereny zielone
- przygotowanie podłoża (spulchnienie, plantowanie, walcowanie) i obsianie go trawą - 0,26ha
- zasadzenie krzewów ozdobnych - 31szt
- część terenu między budynkiem szkoły a boiskiem do piłki nożnej przeznaczone jest pod rozścielenie mieszanki torfowej jak na boisku (w przedmiarze zwiększono odpowiednio ilość ziemi)
- uprzątniecie terenu i usuniecie na koszt wykonawcy gruzu, resztek budowlanych, śmieci i ewentualnych nadmiarów ziemi
8. Wykonanie oświetlenia boisk
- wykonanie linii kablowych ziemnych YKY5x6mm2 - 256m
- wykonanie linii kablowych ziemnych YKY5x6mm2 w rurach osłonowych - 22m
- wykonanie linii kablowych ziemnych YKY4x6mm2 - 67m
- wykonanie linii kablowych ziemnych YKY4x6mm2 w rurach osłonowych - 1m
- wykonanie linii kablowych ziemnych YKY3x6mm2 - 71m
- postawienie 6 słupów z 12 oprawami metalohalogenowymi
- wykonanie przyłącza WLZ z istniejącego przyłącza napowietrznego - 6m
- przesunięcie skrzynki pomiarowo licznikowej SPL-Szkoła
- montaż skrzynki pomiarowo licznikowej SPL/0
- montaż tablicy rozdzielczej i głównego wyłącznika przeciwpożarowego
9. Wykonanie przyłącza wodnego
- wykonanie przyłącza wodnego dn=63mm długości 154m
- wykonanie przewiertu pod wiatą na rowery rurą osłonową PE80 długości 15m
- montaż prefabrykowanej studni wodomierzowej
- uzbrojenie studni w wodomierz i zawory
- dostarczenie i montaż zestawu zraszacza pełnoobrotowego
10. Pielęgnacja boiska trawiastego zgodnie z projektem do czasu wykonania trzeciego koszenia włącznie:
- podlewanie
- pierwsze koszenie po osiągnięciu przez trawę wysokości 20-25cm wysokości
- kolejne 2 koszenia po osiągnięciu przez trawę wysokości 4-5cm wysokości.
Odbiór robót odbędzie się dopiero po wykonaniu powyższych prac. W związku z tym wykonawca musi tak zaplanować kolejność robót, aby do końca terminu wykonania przedmiotu zamówienia wyhodować trawę i wykonać trzykrotne koszenie.
11. Wykonanie i zamontowanie metalowej tablicy informującej o współfinansowaniu projektu ze środków unijnych o wymiarach 70x90cm szt. 1. Treść i wzór tablic do uzgodnienia z inwestorem.
12. Gwarancja i rękojmia
- minimalna wymagana gwarancja i rękojmia 3 lata (na całość robót z wyjątkiem nawierzchni poliuretanowej)
- minimalna wymagana gwarancja i rękojmia na nawierzchnię poliuretanową 5 lat
13. Zabezpieczenie (ogrodzenie) placu budowy na czas robót, tak aby umożliwić normalne bezpieczne funkcjonowanie szkoły.
14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną w związku z prowadzonymi robotami. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie od rozpoczęcia robót do przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu, w związku z określonymi zdarzeniami losowymi - od ryzyk budowlanych oraz od odpowiedzialności cywilnej
15. Dokonanie czynności (przygotowanie i przesłanie dokumentów, dostosowanie instalacji) wymaganych przez operatora sieci energetycznej umożliwiających włączenie zasilania do wybudowanego oświetlenia (tzw. umożliwienie odbioru przez zakład energetyczny).
Odbiór końcowy robót odbędzie się po odebraniu instalacji oświetleniowej przez zakład energetyczny i włączeniu zasilania. W związku z tym, wykonawca musi tak zaplanować kolejność robót, aby odpowiednio wcześniej przed terminem zakończenia wykonania przedmiotu zamówienia złożyć komplet odpowiednich dokumentów w zakładzie energetycznym, tak aby do końca terminu wykonania zamówienia zakład energetyczny dokonał odbioru i została podłączona energia do instalacji oświetleniowej.
16. Przedmiot umowy obejmuje również zapewnienie na koszt wykonawcy pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
18. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.21.22.00-8, 45.11.27.20-8, 45.31.61.00-6, 45.23.10.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. zamawiający wymaga wniesienia wadium, Kwota wadium wynosi: 15 000zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu,
3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3. gwarancjach bankowych,
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158zpóźn. zm.)
4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od 3.2 - 3.5.) - oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność dołącza do oferty.
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
72193017092003006000950016 z dopiskiem: Wadium - Budowa boiska Świdnik Mały.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.
9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Badania na zgodność z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badan specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport.
2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni
4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem co najmniej 5-letniej gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię
5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w rozdział III. punkt 4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian isotnych postanowień umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1. Kwota wynagrodzenia brutto może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki VAT o wartość wynikającą ze zmiany tej stawki.
2. Terminy wykonania przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w przypadkach:
- Opóźnienia przekazania przez ZAMAWIAJĄCEGO placu budowy.
- Nie przedłożenia pozwolenia na budowę w dniu przekazania placu budowy.
- Nie przekazania w ustalonych terminach kompletu dokumentacji technicznej, lub wprowadzenia w niej zmian w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót.
- Przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od ZAMAWIAJĄCEGO.
- Zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego.
- Wystąpienia anomalii pogodowych lub innych nieprzewidywalnych przyczyn o charakterze obiektywnym, mających znaczny wpływ na termin wykonania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Wólka, pok. 6,7
Jakubowice Murowane 8
20-258 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 10:00, miejsce:
Urząd Gminy Wólka, pok. 19-sekretariat
Jakubowice Murowane 8
20-258 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413 Wdrażania Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania: Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Wólka